KRUS wdraża środki bezpieczeństwa w obsłudze klientów

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
16 marca 2020

 

Szanowni Państwo,
z uwagi na aktualną sytuację epidemiologiczną w Polsce, mając na uwadze dobro beneficjentów i pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wprowadziliśmy następujące rozwiązania:

  • Ograniczona zostaje całkowicie możliwość osobistego załatwiania spraw w Placówkach Terenowych oraz Oddziale Regionalnym - jednostki te pracują bez kontaktu z interesantami;

Do Państwa dyspozycji pozostają wyłożone druki i formularze, które po wypełnieniu należy pozostawić w wyznaczonym miejscu. W przypadku pytań - kontakt z KRUS – wyłącznie telefoniczny lub pisemny (za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub elektronicznej), kontakt telefoniczny do pracowników PT:

  • Tel. sprawy ubezpieczenia społecznego: (22) 737-54-13, 737-54-14; 737-54-16; 737-54-18, 737-54-19
  • Tel. sprawy świadczeniowe: (22) 737-54-10; 737-54-15
  • Tel. wypadki: (22) 737-54-17
  • Tel. kierownik PT: (22) 737-54-12
  • Adres e-mail PT): piaseczno@krus.gov.pl

Prosimy o korzystanie z systemu informatycznego e-KRUS oraz o kontakt z jednostkami organizacyjnymi Kasy poprzez profil zaufany e-PUAP, za pomocą telefonu, poczty elektronicznej lub innego dostępnego kanału komunikacji na odległość.

Jeżeli zaistnieje, zdaniem Państwa, potrzeba bezpośredniego kontaktu z pracownikami jednostek terenowych KRUS, bardzo prosimy o wcześniejsze skonsultowanie wizyty telefonicznie.   www.krus.gov.pl

 

Dyrekcja Oddziału Warszawskiego

Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2020-03-16
Data publikacji:2020-03-16
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:Wioletta Kraskowska
Liczba odwiedzin:212